Finally, hit the road again!!!! - Reisverslag uit Esperance, Australië van Thijs en Dionne - WaarBenJij.nu Finally, hit the road again!!!! - Reisverslag uit Esperance, Australië van Thijs en Dionne - WaarBenJij.nu

Finally, hit the road again!!!!

Door: Koos en Sjaan

Blijf op de hoogte en volg Thijs en Dionne

02 Februari 2014 | Australië, Esperance

Hallo allemaal!

Het vorige verhaaltje is nog niet zo lang geleden, maar jullie hebben alweer een hoop gemist. Inmiddels zijn we gestopt met werken, een stuk eerder dan verwacht en een stuk onvriendelijker dan verwacht. Afgelopen dinsdag hebben we ontslag genomen omdat er opeens vrijwel geen werk meer was. De relatie met de eigenaren werd met de dag slechter en uiteindelijk hebben ze op donderdag ons water en stroom afgesloten. Vertrekken waren we toch al van plan, dus zijn we weer verhuisd naar onze Pajero.

Die dag hebben we meteen goed besteed met de trekpleisters in de omgeving, zoals de tree-top-walk en een kijkje bij Conspicious Cliff. De dagen erna zijn we via Albany landinwaarts getrokken voor een bezoekje aan Wave Rock, een rotsformatie zoals de naam al doet vermoeden in de vorm van een golf.

Na Wave Rock zijn we weer terug naar de kust gereden, naar de plaats Esperance. Daar zullen we een paar dagen blijven om te genieten van de hagelwitte stranden.

Het plan is om daarna richting het westen te gaan. Hiervoor zullen onder andere over de Nullabor plain moeten rijden, de langste rechte snelweg ter wereld. Dat belooft dus weer lekker veel touren en cruisen.

Nu zijn jullie allemaal weer op de hoogte dat we overal en nergens, behalve op een vaste plek zijn. Mochten er dus mensen zijn die post willen versturen, dan kan dat vanaf nu weer naar ons postadres in Sydney.

Of course we won't forget all the non Dutch reading people. We left the caravan park earlier then expected. we quit our job because there was not enough work anymore. They even cut off our water and power to get rid of us as soon as possible. So we moved into our car and hit the road again. Done the tree-top-walk and visited Wave Rock in the last few days. Currently we're in Esperance enjoying the white beaches and are planning to cross the Nullabor towards the east next week.

Groetjes en tot de volgende keer,

Koos Werkeloos en Sjaan zonder Baan

• 02 Februari 2014 - 17:33

Sigrid:

Jeetje wat een rare manier van doen. Met hen hebben jullie toch nog de feestdagen doorgebracht?
    Nu wel weer lekker genieten en ontdekken.

Enjoy :-)

X

• 02 Februari 2014 - 17:49

Ellen:

Helemaal niet erg joh, niet meer werken, vanaf nu weer 24 uur per dag genieten! Gisteren al bijgepraat door de ouders van Dionne, die een avondje in de GS waren ; )
    Geniet weer lekker van alle nieuwe plekken die jullie gaan zien en de mensen die daarbij horen, ik blijf jullie volgen ( echt leuk de foto's en stukjes die jullie schrijven).
    Knuffel, El

• 02 Februari 2014 - 17:50

Fenna:

Wat een rare mensen. We sluiten lekker de stroom en het water af dan gaan ze vanzelf wel weg

• 02 Februari 2014 - 17:50

• 02 Februari 2014 - 17:51

• 02 Februari 2014 - 17:51

• 02 Februari 2014 - 22:38

Pama:

Hallo jongelui, niet meer aan denken en nu weer gewoon genieten. Zijn jullie al mee bezig als ik zo de foto's bekijk. Wat zien jullie een mooie dingen. Geniet ze. Groetjes pama

• 03 Februari 2014 - 09:43

Rosemarie :

Ja, ja zo zie je maar weer dat dingen snel kunnen veranderen. Hopelijk wad het afscheid van de managers niet zo vervelend, als dat van de eigennaren. mensen doen rare dingen wanneer de baas het zegt. Maar goed tijd om weer op pad te gaan.
    Zo te lezen gaat dat wel weer lukken, dus veel plezier en geniet ervan.
    Dikke Tút

• 03 Februari 2014 - 14:55

Sanne:

Erg raar idd hoe het is verlopen met de eigenaren van de camping. Maar leuk om te lezen dat jullie weer op pad zijn :) Geniet er van! xx

• 04 Februari 2014 - 22:26

Cornel:

Het is toch gelopen zoals jullie hadden vermoed tijdens het telefoongesprek, eerder weer op pad. Ik hoop dat ze wel het financieel goed hebben afgerond. Geniet in iedergeval weer van het land tijdens jullie route. We zien de foto's wel weer en het verhaal erbij. Groetjes ook van opa.

• 09 Februari 2014 - 10:04

Opa En Len:

Zo zie je maar weer het verloopt zelden zoals je zou verwachten.
    Maar niet treuren en weer volop genieten .
    Wij leven met jullie mee.
    Groetjes en tot het volgende contact.
    Opa en Len.